IWONA PIGA
Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych.
Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.
RAFAŁ SZCZEPANIK
Prezes Training Projcts. Od 2000 r. prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali.
Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building.
Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”).
Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.
RENATA WASYLÓW
Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta.
Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania.
Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.
JAROSŁAW FIGIEL
Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl.
Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG.
Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji.
Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)
WITOLD MOCKAŁŁO
Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie.
Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
KATARZYNA KOWALSKA
Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu.
Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.
OLAF FLAK
Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..
MARIUSZ KĘDZIERKSI
Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b.
Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”
ANDRZEJ KOSZYK
Były menedżer marketingu, szef zespołów handlowych, od kilkunastu lat konsultant i trener. Prowadzi szkolenia dla menedżerów, prezenterów i trenerów.
Przygotowując warsztaty biznesowe z negocjacji, w każdym naszym projekcie dopasowujemy harmonogram spotkania adekwatnie do potrzeb danej grupy. Naszą współpracę rozpoczniemy od wywiadu telefonicznego – i zadania serii pytań.
Oto zestaw pytań, które zwykle stawiamy przed przygotowaniem wstępnego programu szkolenia z negocjacji.
- Co zwykle negocjują uczestnicy?
- Są klientem, sprzedawcą, partnerem we wspólnym przedsięwzięciu? Jaka jest ich rola i zadania podczas negocjacji?
- Jak można opisać ich typowych „przeciwników” negocjacyjnych?
- Co robią zawodowo, jakie mają stanowiska
- Jaki typ negocjacji preferują (twarde, miękkie, zorientowane na problem…)
- Jak przebiegają typowe negocjacje (etapy?
- Jakie techniki negocjacyjne znają i stosują uczestnicy?
- Na których etapach negocjacji jest najwięcej problemów, jakie to są problemy?
- Jak długo trwają typowe negocjacje?
- Co następuje po nich – długa współpraca czy krótki, jednorazowy kontrakt? Czy chodzi tu u załatwienie sprawy szybko, czy zbudowanie trwałej relacji?
- Jakie nieetyczne zagrania w negocjacjach pojawiają się po obu stronach?
- Czy uczestnicy grali już na szkoleniach w jakieś gry negocjacyjne?
- Czy mają – jeśli jej potrzebują – wiedzę ekonomiczną np. do obliczenia wysokości rabatu itp.?
- Plus wybrane pytania z zakresu SPRZEDAŻ jeśli są to negocjacje handlowe
Negocjacje – diagnoza potrzeb szkoleniowych
Oceń stronę