Najciekawsze teksty z naszego bloga:

Symulacja „Escape Room” – Zarządzanie czasem i zadaniami w zespole. Role zespołowe i efektywność współpracy.

Escape Room to pokój, w którym grupa zostaje zamknięta na zamek cyfrowy. By z niego wyjść, musi rozwiązać szereg przygotowanych wcześniej zadań. Symulacja jest niezbyt trudna „technicznie”, lecz bardzo trudna „menedżersko”. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie zarządzanie czasem i zadaniami. Jednak nie indywidualnie, lecz w wymiarze zespołowym.

Team building pod dachem

Szkolenia team building kojarzymy głównie z wiosna i latem.  Wtedy pogoda najbardziej sprzyja zajęciom w terenie. Jednak pracodawcy coraz częściej organizują wyjazdy integracyjne zimą – pod dachem.

Największe błędy menedżerów HR – błąd 10

W niektórych firmach dział HR tworzy nieprawdziwy wizerunek spółki jako pracodawcy, a kulturę organizacyjna wtłacza na siłę i z użyciem technik manipulacyjnych. To prosta droga do wykreowania skojarzeń z sektą i praniem mózgów.

Rate this page