O Wielki!, Mała opowieść o niesamowitej mocy uznania, Christa Bourg i David Novak

Wnuki Davida Novaka nazywają go „OGO” – co oznacza „O Great One”. Novak, współzałożyciel i były prezes Yum Brands, wykorzystywał koncepcję OGO w swojej karierze, doceniając swoich pracowników, gdy dokonali czegoś szczególnego. Regularnie mówi swoim przyjaciołom i krewnym, jak bardzo ich ceni. W tej czarującej bajce biznesowej Novak – pisząc …

Serce coachingu skoncentrowanego na laserze, Rewolucyjne podejście do mistrzowskiego coachingu, Marion Franklin

Master coach Marion Franklin pomaga klientom przejść przez utrwalone, frustrujące sytuacje, rozpakowując sztywne myślenie, które może ich powstrzymywać. W sposób systemowy zachęca coachów do głębokiego dociekania prawdy o ich sytuacji, aby mogli bezkonfliktowo ruszyć do przodu. Pełne zrozumienie tej bogatej w szczegóły metody może wymagać pewnej wcześniejszej praktyki coachingowej i …

Pracować z każdego miejsca, Niezbędny przewodnik jak stać się światowej klasy zespołem hybrydowym, Alison Hill i Darren Hill

Pandemia COVID-19 zakłóciła tradycyjną pracę, ponieważ blokady zmusiły przedsiębiorstwa do przestawienia się na zdalne, wirtualne środowiska pracy. Teraz, jak donoszą australijscy konsultanci Alison Hill i Darren Hill, świat pracy po COVID może się zmienić na zawsze. Opowiadają, jak ich firma, Pragmatic Thinking, stawiła czoła temu wyzwaniu i dzielą się swoim …

Liderzy powstali tutaj, Budowanie kultury przywództwa, Mark Miller

Długotrwały sukces organizacji zależy od jakości przywództwa. Większość organizacji nie ma wystarczającej liczby liderów lub wystarczająco głębokiej „ławki liderów”. Mark Miller, ekspert w dziedzinie przywództwa, wyjaśnia, dlaczego jakość przywództwa ma kluczowe znaczenie, jak organizacje mogą rozwijać solidną kulturę przywództwa i jakie najlepsze praktyki powinna stosować Państwa firma, aby skutecznie rozwijać …

Jak zróżnicowane zespoły przywódcze zwiększają innowacyjność, Rocio Lorenzo, Nicole Voigt, Miki Tsusaka, Matt Krentz i Katie Abouzahr

Kiedy konsultanci wychwalają zalety różnorodności w kierownictwie firmy, czy rzeczywiście próbują zwiększyć Państwa zyski, czy też są po prostu politycznie poprawni? Boston Consulting Group zapytał pracowników z 1700 firm na całym świecie o różnorodność w ich firmach, a następnie zmierzył te dane z przychodami uzyskanymi z nowych produktów. Wyniki powinny …

Wygrywać razem, Olimpijskie podejście do budowania lepszych zespołów, Kate Richardson-Walsh i Helen Richardson-Walsh

Kate i Helen Richardson-Walsh, złote i brązowe medalistki olimpijskie w drużynie hokejowej Wielkiej Brytanii, wykorzystują wiedzę, którą zdobyły w salach treningowych, na boiskach, podczas spotkań drużynowych i meczów mistrzowskich, i stosują ją bardziej holistycznie w takich dziedzinach, jak dobrostan osobisty, budowanie zespołu i przywództwo. W tej pomocnej książce para wyjaśnia, …

Zespoły nie do zatrzymaniaCztery podstawowe działania skutecznego przywództwaAlden Mills

Aby dowiedzieć się, jak stworzyć najwspanialsze zespoły, należy zwrócić się do US Navy SEALs, Zielonych Beretów i innych legendarnych oddziałów wojowników. Autor Alden Mills jest byłym dowódcą drużyny SEALs i byłym wioślarzem w szkole średniej i na studiach – w sporcie, który wymaga od członków załogi, aby wiosłowali „perfekcyjnie unisono”. …

Podawaj do góry, trenuj do dołu, Opanowanie środka i obu stron przywództwa, Nathan Jamail

Nathan Jamail mówi, że od 1970 roku, kiedy pojawiło się pojęcie „servant leadership”, wielu menedżerów średniego szczebla błędnie interpretuje je jako rozpieszczanie pracowników. Nie o to chodzi, twierdzi. Zamiast tego, pracownicy potrzebują, aby Pan ich dobrze traktował, szkolił i rozliczał, jednocześnie ściśle współpracując z szefem. Jamail być może stworzył słomianą …

Duchy w maszynie, Przezwyciężenie błędów decyzyjnych w cyklu sprzedaży dzięki nauce behawioralnej, Ryan Voeltz

Handlowcy, którzy muszą zamknąć skomplikowaną, kosztowną sprzedaż B2C, ciężko pracują, aby przeprowadzić jasną, logiczną prezentację dla swoich prospektów, wskazując na cechy i korzyści, które odpowiadają potrzebom każdego prospektu. Dlaczego więc potencjalni klienci często odmawiają? Mistrz sprzedaży Ryan Voeltz wyjaśnia, że podczas gdy prezentacje handlowe są zawsze logiczne, potencjalni klienci nie …

Motyw, Dlaczego tak wielu liderów uchyla się od swoich najważniejszych obowiązków, Patrick Lencioni

Bestsellerowy autor biznesowy Patrick Lencioni zyskał sławę dzięki analogiom w opowiadaniu historii, które mają inspirować liderów i przybliżać jego spostrzeżenia na temat przywództwa. Podejmując wątek Ezopa, Lencioni wykorzystuje znaną formę bajki, aby wyjaśnić, dlaczego najlepsi liderzy, a zwłaszcza prezesi, powinni zawsze traktować swoją misję jako największą motywację. Jego inspirująca opowieść …