Jak nie wpaść w psychologiczne pułapki decyzyjne?

2492.700

Dlaczego 90% menedżerów, gdy podejmuje decyzje, nie zauważa pułapek myślowych, w które wpadł nasz własny mózg? Co robi pozostałe 10% – że nie poddaje im się? Dowiedz się jak działają pułapki i skorzystaj z narzędzia, które Cię przed nimi uchroni.

Wyczyść
SKU: Brak danych Kategoria:

Opis

W czasie tego szkolenia dowiesz się:

  1. jak działają psychologiczne dysfunkcje umysłu, ograniczające nasze myślenie
  2. jak unikać podejmowania błędnych decyzji pod wpływem tych pułapek

Oprócz szkolenia, otrzymasz od nas Listę Pytań Kontrolnych – narzędzie, które sami wykorzystujemy w swojej pracy menedżerskiej, by upewnić się że wstępnie podjęta przez nas decyzja nie jest obarczona błędem wynikającym z ułomności tzw. szybkiego myślenia.

Szkolenie oparte jest o krótkie fragmenty filmów z serii “Pułapki umysłu” National Geographics. Komentarz menedżerski i Listę Pytań Kontrolnych przygotował Rafał Szczepanik – współzałożyciel Pracuj.pl, autor książek o zarządzaniu i myśleniu strategicznym, himalaista i polarnik Prowadził projekty m.in. dla Nokii, ING, Grupy Żywiec, Orange, Credit Suisse.

Szkolenie trwa niemal dwie godziny – dlatego podzielone jest na serią krótkich (ok 15 minut) filmów, z których każdy można oglądać osobno, lub też od razu przejść do podsumowania (Listy Pytań Kontrolnych wraz z omówieniem) minut. Narzędzie otrzymasz w postaci pliku PDF.

Jak kupić dostęp do szkolenia?

  1. dodaj szkolenie do koszyka
  2. wypełnij formularz zamówienia (dane kontaktowe i do faktury)
  3. odbierz e-mail z fakturą pro-forma. Po jej opłaceniu, otrzymasz dostęp do szkolenia, narzędzia (pliki do pobrania) i fakturę VAT

Czego spodziewać się po pigułkach i co od nas otrzymasz – obejrzyj video (90 sekund):

Zobacz pierwszy fragment szkolenia (krótki wstęp – 8 minut):

Jak korzystać z naszych narzędzi, jak je wdrażać? Podpowiedź i komentarz (4 minuty):

Informacje dodatkowe

Rodzaj licencji

Jednoosobowa, Korporacyjna, Z konsultacjami

Recenzje

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.