Szkolenia z negocjacji

Nasi trenerzy sprzedaży

Gerard Sigmundzik

Trener i coach ICF, wcześniej przez 18 lat menedżer sprzedaży m.in. w Kompanii Piwowarskiej. Prowadzi warsztaty sprzedażowe i coaching dla handlowców.

Rafał Szczepanik

Jeden z założycieli Pracuj.pl, przez 6 lat wiceprezes. Zdobył na nartach oba bieguny, wszedł na ośmiotysięcznik.
Od 12 lat prowadzi szkolenia menedżerskie.

Kontakt

By otrzymać niezobowiązującą, wstępną ofertę szkolenia, napisz na kontakt@szkolenia-menedzerskie.pl albo wpisz swój e-mail lub telefon.

Klienci o nas

  • Szkolenia są bardzo dobrze merytorycznie przygotowane, a klient może liczyć na zaangażowanie i progesjonalizm.
    Agnieszka Wodecka, HR Manager, KappAhl
  • Projekty były przeprowadzone z najwyższą starannością, dbałością o nasze potrzeby i założone cele.
    Joanna Szmycińska - Słowik, Specjalista ds. HR, Mondi Świecie
  • Profesjonalizm trenerów i ich elastyczność pozwoliły osiągnąć cele szkolenia. Otrzymaliśmy też wiele wsparcia w kwestiach organizacyjnych.
    Monika Kamińska, Hewlett-Packard
  • Trener wykazał się nie tylko profesjonalizmem, ale też zaangażowaniem wykraczającym poza warunki umowy.
    Izabela Wojciechowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Neuca
  • Trenerka wykazała się dużym doświadczeniem w dopasowaniu elementów szkolenia do potrzeb grupy i założonych celów.
    Sławomir Łagowski, Kierownik Działu Personalnego, Sanofi-Aventis
  • Szkolenie cechowało się profesjonalizmem i bardzo dobrą organizacją, dużym zaangażowaniem trenerów, wysoką jakością i miłą atmosferą.
    Marek Piętka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych, UNIQA
  • Realizując każdy z projektów, otrzymywaliśmy szeroką ofertę możliwości. Trenerzy dysponowali wieloma autorskimi metodami i bez problemu dopasowywali je do naszych potrzeb.
    Ewa Mazur, Sp. ds. personalnych, Eaton Automotive
  • Uzyskana na szkoleniu wiedza oraz przykłady z doświadczeń trenerów są wykorzystywane przez uczestników w naszej rzeczywistości biznesowej.
    Magdalena Ciesielka, Menedżer ds. Personalnych, Nordzucker Polska
  • Szkolenie było dopasowane do konkretnych potrzeb, które wzięto pod uwagę w najmniejszych szczegółach. Trenerzy wykazali się ogromnym profesjonalizmem i elastycznością.
    Joanna Komorniczak, HR Business Partner, Novartis Poland
  • Podkreślić należy profesjonalizm i merytoryczne przygotowanie trenerów. Wszystkie założenia i cele projektu zostały zrealizowane.
    Michał Rybak, Członek Zarządu, Luxmed

Nasi trenerzy prowadzili ten program dla:

ING, Cersanit, Pracuj.pl. Echo Investment, Volvo, Nike, Novartis, Hochland, TVP, Decathlon, Wurth, Auchan

3

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

ANDRZEJ KOSZYK

Były menedżer marketingu, szef zespołów handlowych, od kilkunastu lat konsultant i trener. Prowadzi szkolenia dla menedżerów, prezenterów i trenerów.

Z przyjemnością informujemy, że wg. Rankingu Firm Szkoleniowych* jesteśmy drugą najlepszą firmą szkoleniową w Polsce. Dziękujemy Państwu – naszym Klientom.

Cel szkolenia z negocjacji

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji – takich, które prowadzą do uzyskania spodziewanego rezultatu biznesowego przy zachowaniu dobrych relacji z partnerem. Szkolenie z negocjacji każdorazowo dopasowane jest do specyfiki sytuacji negocjacyjnych, np. negocjacje handlowe, zakupowe, konsorcjalne, międzynarodowe itp. Szkolenie jest też dopasowane do  poziomu wiedzy i doświadczenia konkretnej grupy (od początkujących handlowców czy kupców, po zawodowych negocjatorów).

Rezultaty po szkoleniu z negocjacji:

  1. Poszerzona i pogłębiona wiedza o procesie negocjacji, jego etapach i zasadach negocjowania
  2. Świadomość własnego stylu negocjacyjnego, jego silnych i słabych stron
  3. Umiejętność przygotowania się do negocjacji, zaplanowania własnej strategii i przewidzenia strategii drugiej strony
  4. Umiejętność przeprowadzenia efektywnych rozmów na wszystkich etapach procesu negocjacyjnego
  5. Zdolność rozpoznawania pułapek negocjacyjnych (np. manipulacje) i wiedza, jak je omijać
  6. Wyniesione – ze scenek i symulacji – doświadczenie i baza pomysłów odnoszących się do takich negocjacji jakie uczestnicy prowadzą na co dzień (specyfika branży, produkt, typologia partnerów negocjacyjnych).
  7. Opcjonalnie: doświadczenie pracy siebie członka zespołu negocjacyjnego i autora strategii negocjacyjnej – w zaawansowanej symulacji negocjacyjnej TransactionSimulation

Forma szkolenia z negocjacji:

  1. Ćwiczenia: indywidualne i zespołowe przygotowywanie się do negocjacji na różnych jej etapach: analiza potrzeb i argumentów drugiej strony, planowanie przebiegu rozmowy itp.
  2. Scenki negocjacyjne: prowadzenie rozmów i negocjacji w symulowanych sytuacjach , jeden na jednego oraz w zespołach negocjacyjnych
  3. Strategiczna symulacja TransactionSimulation
  4. Prezentacja różnych technik negocjacyjnych, zasad obrony przed manipulacjami, wiedzy o procesie prowadzenia rozmów

Możliwy zakres tematyczny (do uzgodnienia):

Przygotowanie do negocjacji i strategia:

  • BATNA moja i drugiej strony
  • Cele oraz interesy moje i drugiej strony
  • Argumenty i propozycje moje i drugiej strony
  • Negocjacje handlowe a negocjacje zakupowe, konsorcjalne, lub inne
  • Nasz indywidualne a zespołowe, zespół negocjacyjny i jego kompetencje
  • Parametry finansowe (cena i inne), w ramach których poruszamy się w negocjacjach
  • Silne i słabe strony nasze i partnerów zza stołu
  • Odróżnienie stanowisk negocjacyjnych od interesów negocjacyjnych – u obu stron rozmów
  • Planowanie kalendarza i etapów negocjacji
  • Negocjacje jako etap procesu sprzedaży
  • Planowanie aspektów międzykulturowych i międzynarodowych

Taktyka negocjacji i gry negocjacyjne

  1. Wzbudzanie zainteresowania ofertą
  2. Podtrzymywanie klimatu rozmowy.
  3. Techniki radzenia sobie z zastojem i patem
  4. Zarządzanie ustępstwami.
  5. Zamykanie negocjacji
  6. Negocjowanie zapisów umowy

Wybrane gry, w które grają negocjatorzy by poprawić swoją pozycję:

  1. Odkładanie na później
  2. Zasada malejących ustępstw
  3. „Ja nie mogę podjąć takiej decyzji”
  4. Gorący ziemniak
  5. Okazanie zamiaru rezygnacji z negocjacji
  6. Technika Kissingera
  7. Technika optyka z Brooklynu
  8. Bezinteresowny kelner
  9. Rozgrywanie ról w zespole negocjacyjnym
  10. Prośba o kilka ofert dla różnych wielkości kontraktów

* Ranking Firm Szkoleniowych