• Szkolenia biznesowe: o nas
    • Ranking Firm Szkoleniowych
    • Trenerzy
    • O firmie
    • Referencje
    • Fundacja
    • Książki biznesowe
    • Blog
    • Szkolenia indywidualne (otwarte)
  • Tematy
    • Szkolenia miękkie
      • Komunikacja
      • Prowadzenie prezentacji
      • Asertywność
      • Międzykulturowe
      • Zarządzanie czasem
      • Kreatywność
    • Szkolenia menedżerskie
      • Zarządzanie zdalne
      • Zarządzanie zespołem
      • Zarządzanie projektami
      • Motywowanie
      • Przywództwo
      • Zarządzanie zmianą
      • Coaching
      • Zarządzanie strategiczne
    • Szkolenia Sprzedażowe
      • Gry sprzedażowe
      • Szkolenia Techniki Sprzedaży
      • Szkolenia handlowe
      • Szkolenia negocjacje
      • Szkolenia obsługa klienta
  • Szkolenia online
    • Warsztaty online
    • Skuteczność szkoleń online
    • Przykład zrealizowanego projektu: Nokia
    • Warsztaty z zarządzania zdalnego
  • Akademia Menedżera
  • Kontakt
  • Search
Szkolenia biznesowe i menedżerskie
Szkolenia biznesowe i menedżerskie
Warsztaty dla menedżerów, szkolenia miękkie dla zespołów sprzedaży
Skip to content
  • Szkolenia biznesowe: o nas
    • Ranking Firm Szkoleniowych
    • Trenerzy
    • O firmie
    • Referencje
    • Fundacja
    • Książki biznesowe
    • Blog
    • Szkolenia indywidualne (otwarte)
  • Tematy
    • Szkolenia miękkie
      • Komunikacja
      • Prowadzenie prezentacji
      • Asertywność
      • Międzykulturowe
      • Zarządzanie czasem
      • Kreatywność
    • Szkolenia menedżerskie
      • Zarządzanie zdalne
      • Zarządzanie zespołem
      • Zarządzanie projektami
      • Motywowanie
      • Przywództwo
      • Zarządzanie zmianą
      • Coaching
      • Zarządzanie strategiczne
    • Szkolenia Sprzedażowe
      • Gry sprzedażowe
      • Szkolenia Techniki Sprzedaży
      • Szkolenia handlowe
      • Szkolenia negocjacje
      • Szkolenia obsługa klienta
  • Szkolenia online
    • Warsztaty online
    • Skuteczność szkoleń online
    • Przykład zrealizowanego projektu: Nokia
    • Warsztaty z zarządzania zdalnego
  • Akademia Menedżera
  • Kontakt
  • Search

Innowacyjni stratedzy marketingu i sprzedaży

Szkolenia są bardzo dobrze merytorycznie przygotowane, a klient może liczyć na zaangażowanie i progesjonalizm.
Agnieszka Wodecka, HR Manager, KappAhl

Projekty były przeprowadzone z najwyższą starannością, dbałością o nasze potrzeby i założone cele.
Joanna Szmycińska – Słowik, Specjalista ds. HR, Mondi Świecie

Profesjonalizm trenerów i ich elastyczność pozwoliły osiągnąć cele szkolenia. Otrzymaliśmy też wiele wsparcia w kwestiach organizacyjnych.
Monika Kamińska, Hewlett-Packard

Trener wykazał się nie tylko profesjonalizmem, ale też zaangażowaniem wykraczającym poza warunki umowy.
Izabela Wojciechowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Neuca

Trenerka wykazała się dużym doświadczeniem w dopasowaniu elementów szkolenia do potrzeb grupy i założonych celów.
Sławomir Łagowski, Kierownik Działu Personalnego, Sanofi-Aventis

Szkolenie cechowało się profesjonalizmem i bardzo dobrą organizacją, dużym zaangażowaniem trenerów, wysoką jakością i miłą atmosferą.
Marek Piętka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych, UNIQA

Realizując każdy z projektów, otrzymywaliśmy szeroką ofertę możliwości. Trenerzy dysponowali wieloma autorskimi metodami i bez problemu dopasowywali je do naszych potrzeb.
Ewa Mazur, Sp. ds. personalnych, Eaton Automotive

Uzyskana na szkoleniu wiedza oraz przykłady z doświadczeń trenerów są wykorzystywane przez uczestników w naszej rzeczywistości biznesowej.
Magdalena Ciesielka, Menedżer ds. Personalnych, Nordzucker Polska

Szkolenie było dopasowane do konkretnych potrzeb, które wzięto pod uwagę w najmniejszych szczegółach. Trenerzy wykazali się ogromnym profesjonalizmem i elastycznością.
Joanna Komorniczak, HR Business Partner, Novartis Poland

Podkreślić należy profesjonalizm i merytoryczne przygotowanie trenerów. Wszystkie założenia i cele projektu zostały zrealizowane.
Michał Rybak, Członek Zarządu, Luxmed

Biznesowe szkolenie
Szkolenia miękkie
Sprzedaż negocjacje
Szkolenia komunikacja
Szkolenia zarządzanie projektem
Szkolenia handlowe

Innowacyjni stratedzy marketingu i sprzedaży

24 drużyny, 6000 pionków i drugie tyle monet, 14m­­­­­­­2 plansz do gry. Razem z pracownikami Hasco Lek rozegraliśmy największą biznesową grę symulacyjną w polskiej historii.  140 przedstawicieli medycznych i pracowników marketingu przez 4 godziny sprawdzało się w roli decydentów, innowatorów i strategów na wykreowanym przez trenerów rynku.

Więcej"Innowacyjni stratedzy marketingu i sprzedaży"

Coaching – podsumowanie w skrócie

Coaching to proces wspierania rozwoju i utrwalania umiejętności przy pomocy drugiej osoby – poprzez obserwację, stawianie pytań, celów i zadań, regularne udzielanie informacji zwrotnej i trenowanie nowych zachowań.

Więcej"Coaching – podsumowanie w skrócie"

Najważniejsze zasady dobrej prezentacji lub przemówienia

Kilka kluczowych zasad dla prezenterów, mówców, trenerów i menedżerów.

Więcej"Najważniejsze zasady dobrej prezentacji lub przemówienia"

Kluczowe zasady współpracy i komunikacji w zespole

Warsztaty rozwijające umiejętności komunikowania się to nasze najpopularniejsze szkolenie. Poznaj kluczowe zasady współpracy i komunikacji w zespole.

Więcej"Kluczowe zasady współpracy i komunikacji w zespole"

Negocjacje – najważniejsze zasady

Celem negocjacji w biznesie jest osiągniecie jak najlepszego wyniku. Można to osiągnąć na dwa sposoby: stosując negocjacje pozycyjne lub oparte na współpracę. Te ostatnie często nazywane są negocjacjami według Harwardzkiego Modelu Współpracy.

Więcej"Negocjacje – najważniejsze zasady"

Profesjonalna obsługa klienta – kluczowe zasady

JAK PROFESJONALNIE OBSŁUGIWAĆ KLIENTA

Więcej"Profesjonalna obsługa klienta – kluczowe zasady"

Jak profesjonalnie sprzedawać?

Dlaczego ludzie kupują? – Ludzie kupują, ponieważ produkt/usługa daje im ZADOWOLENIE, ZASPAKAJA POTRZEBĘ i ODCZUCIE KORZYŚCI. Ludzie nie czynią zakupów dla cech towaru, lecz z powodu KORZYŚCI, jakie on daje.

Więcej"Jak profesjonalnie sprzedawać?"

ASERTYWNE ZACHOWANIA – NAJWAŻNIEJSZE ZASADY

Asertywność – to sposób zachowania, który: wynika z bycia w zgodzie z samym sobą oraz przejawianiem pozytywnego stosunku zarówno do własnej osoby jak i do innych, wiąże się z autentycznością postawy (uczciwością wobec siebie i otoczenia), szacunkiem, co pozwala na swobodne wyrażanie własnych myśli i uczuć, poglądów oraz opinii, bez …

Więcej"ASERTYWNE ZACHOWANIA – NAJWAŻNIEJSZE ZASADY"

Zarządzanie zmianą – podsumowanie

Poznaj 8 kroków zarządzania zmianą wg. Kottera

Więcej"Zarządzanie zmianą – podsumowanie"

Zarządzanie zespołem handlowym – kilka zasad

Zarządzanie zespołem handlowym to proces oparty o V filarów:

Więcej"Zarządzanie zespołem handlowym – kilka zasad"

Nawigacja po wpisach

1 2 3 … 17

Menu strony

  • Kontakt
  • Szkolenia biznesowe – o nas
  • Książki biznesowe
  • Warsztaty online
  • Szkolenia menedżerskie
  • Szkolenia sprzedażowe
  • Szkolenia miękkie
  • Ranking Firm Szkoleniowych
  • Skuteczność a koszt naszych szkoleń online – wyniki pomiaru
  • Przykład zrealizowanego projektu: zdalne warsztaty w Nokii
©2018 Szkolenia biznesowe i menedżerskie
Back to Top