Przez 6 lat był Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu na rynku indyjskim w TZMO S.A. Zarządzał tam 70-cio osobowym zespołem. Zamienił zastany tradycyjny system pracy zespołu sprzedażowego na autorski system IT, ułatwiający pracę w terenie i umożliwiający skuteczne i nowoczesne zarządzanie działem sprzedaży. Poprawił wyniki sprzedażowe w swoim regionie o 80%.

Wcześniej 18 lat był handlowcem a potem menedżerem sprzedaży na polskim rynku FMCG i farmacji. Przez 5 lat sprzedawał m.in. marki Elmex i Jordan w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Potem przez 13 lat zarządzał zespołem 20 handlowców i opiekował się głównymi klientami. Zwycięzca wielu wewnętrznych konkursów sprzedażowych zarówno na poziomie przedstawicielskim jak i menadżerskim.

Prowadził niezliczoną liczbę szkoleń wdrażających handlowców do pracy, oraz dot. systemów IT wykorzystywanych przez handlowców i managerów sprzedaży. Prowadził warsztaty zarówno dla wielkich korporacji (Nokia, Astra Zeneca, Vattenfall, UPM Polska, Knauf, Sollers Consulting) jak i małych firm  (Agro Bis).

Zwolennik zarządzania zespołem na zasadzie dobrej komunikacji, częstej wspólnej pracy w terenie, budowania dobrych relacji, ale i dokładnej i wielopoziomowej analizy pracy podległych osób.

Jaki ma styl pracy?

  • Zdecydowany i dynamiczny
  • Lubi wprowadzać przyjazną atmosferę – small talk, zainteresowanie problemami uczestników
  • Nieformalny, z dużym luzem
  • Konkretny: działanie nastawione na mierzalny, biznesowy (sprzedażowy) cel
  • Mnóstwo zaskakujących i praktycznych przykładów z wizyt handlowych zarówno z rynku polskiego jak i indyjskiego.
4.7/5 - (3 votes)