Szkolenia dla menedżerów

Dlaczego warto?

  • Interaktywny i atrakcyjny warsztat: studia przypadku, symulacje, gry, dyskusje, filmy, nauka przez doświadczenie.
  • Praktyczne, biznesowe podejście – uczymy skutecznych rozwiązań, które sami sprawdziliśmy jako menedżerowie
  • Użyteczna wiedza gotowa do zastosowania od zaraz
  • Przyjazna, partnerska atmosfera

To szkolenie prowadzą:

Rafał Szczepanik

Jeden z założycieli Pracuj.pl, przez 6 lat wiceprezes. Zdobył na nartach oba bieguny, wszedł na ośmiotysięcznik.
Od 12 lat prowadzi szkolenia menedżerskie.

Iwona Piga

Były menedżer sprzedaży w Welli
i Procter & Gamble, wcześniej pracowała
w Arcelor Mittal. Od pięciu lat trener
i menedżer projektów szkoleniowych.

Renata Wasylów

Były menedżer marek
i projektów w Michelin
i Reckitt Benckiser. Zarządzała m.in. markami Nurofen, Vanish, Air Wick. Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF.

Andrzej Koszyk

Były menedżer marketingu, szef zespołów handlowych, od kilkunastu lat konsultant i trener. Prowadzi szkolenia dla menedżerów, prezenterów i trenerów.

Kontakt

By otrzymać niezobowiązującą, wstępną ofertę szkolenia, napisz na kontakt@szkolenia-menedzerskie.pl albo wpisz swój e-mail lub telefon.

Klienci o nas

  • Szkolenia są bardzo dobrze merytorycznie przygotowane, a klient może liczyć na zaangażowanie i progesjonalizm.
    Agnieszka Wodecka, HR Manager, KappAhl
  • Projekty były przeprowadzone z najwyższą starannością, dbałością o nasze potrzeby i założone cele.
    Joanna Szmycińska - Słowik, Specjalista ds. HR, Mondi Świecie
  • Profesjonalizm trenerów i ich elastyczność pozwoliły osiągnąć cele szkolenia. Otrzymaliśmy też wiele wsparcia w kwestiach organizacyjnych.
    Monika Kamińska, Hewlett-Packard
  • Trener wykazał się nie tylko profesjonalizmem, ale też zaangażowaniem wykraczającym poza warunki umowy.
    Izabela Wojciechowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Neuca
  • Trenerka wykazała się dużym doświadczeniem w dopasowaniu elementów szkolenia do potrzeb grupy i założonych celów.
    Sławomir Łagowski, Kierownik Działu Personalnego, Sanofi-Aventis
  • Szkolenie cechowało się profesjonalizmem i bardzo dobrą organizacją, dużym zaangażowaniem trenerów, wysoką jakością i miłą atmosferą.
    Marek Piętka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych, UNIQA
  • Realizując każdy z projektów, otrzymywaliśmy szeroką ofertę możliwości. Trenerzy dysponowali wieloma autorskimi metodami i bez problemu dopasowywali je do naszych potrzeb.
    Ewa Mazur, Sp. ds. personalnych, Eaton Automotive
  • Uzyskana na szkoleniu wiedza oraz przykłady z doświadczeń trenerów są wykorzystywane przez uczestników w naszej rzeczywistości biznesowej.
    Magdalena Ciesielka, Menedżer ds. Personalnych, Nordzucker Polska
  • Szkolenie było dopasowane do konkretnych potrzeb, które wzięto pod uwagę w najmniejszych szczegółach. Trenerzy wykazali się ogromnym profesjonalizmem i elastycznością.
    Joanna Komorniczak, HR Business Partner, Novartis Poland
  • Podkreślić należy profesjonalizm i merytoryczne przygotowanie trenerów. Wszystkie założenia i cele projektu zostały zrealizowane.
    Michał Rybak, Członek Zarządu, Luxmed

Nasi trenerzy prowadzili ten program dla:

Nestle, RWE, Agora SA, Cersanit, Pracuj.pl, ArcelorMittal, Mecalux

5

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

ANDRZEJ KOSZYK

Były menedżer marketingu, szef zespołów handlowych, od kilkunastu lat konsultant i trener. Prowadzi szkolenia dla menedżerów, prezenterów i trenerów.

Prowadzenie prezentacji

Z przyjemnością informujemy, że wg. Rankingu Firm Szkoleniowych* jesteśmy drugą najlepszą firmą szkoleniową w Polsce. Dziękujemy Państwu – naszym Klientom.

Cele szkolenia:

  • Poznanie zasad przygotowywania prezentacji
  • Rozwój umiejętności przygotowania atrakcyjnej i skutecznej (zaspokajającej oczekiwania mówcy i odbiorców) prezentacji
  • Poznanie technik i metod wykorzystywanych przez mówców i prezenterów
  • Rozwój umiejętności publicznego przemawiania i prezentowania
  • Zdolność dostosowania stylu, formy i treści prezentacji do jej celu (marketingowego, sprzedażowego, motywacyjnego itp.)

UMIEJĘTNOŚCI PO SZKOLENIU:

  • Praktyczna umiejętność przygotowania i przeprowadzenia prezentacji która spełnia cele mówcy i zaspokaja oczekiwania odbiorców
  • Umiejętność takiego prowadzenia prezentacji, by osiągnąć jasno określony cel (np. przekonanie grupy, wygenerowanie zapytań od klientów, wykreowanie pożądanych postaw, zbudowanie wizerunku)
  • Zdolność eliminowania tremy
  • Umiejętność panowania nad grupą słuchaczy
  • Świadomość mocnych i słabych stron własnego stylu przemawiania

Ok 50% czasu szkolenia to symulacje prowadzenia prezentacji – każdy z uczestników opracowuje fragment prezentacji, przeprowadza prezentację przed grupą, a następnie otrzymuje informacje zwrotne od trenera i od pozostałych uczestników.

PRZYKŁADOWY PROGRAM:

DZIEŃ 1

1. Kiedy technika prezentacji jest efektywnym narzędziem komunikacji:

  • Przypomnienie podstawowych wiadomości o komunikacji
  • Przemówienia i prezentacje – kiedy jest stosować
  • Style komunikowania się i przyswajania informacji
  • Ćwiczenia rozwijające umiejętność komunikowania się uczestników.

2. Przygotowanie prezentacji i przemówień publicznych:

  • Przygotowanie sali prezentacyjnej i sprzętu audiowizualnego
  • Przygotowanie konspektu prezentacji, dobór treści
  • Anegdoty, żarty i pytania retoryczne – jak dobrać je do prezentacji?
  • Jak wygłosić przemówienie „z marszu”, czyli przygotowanie bez przygotowania

3. Słucha się oczami, czyli komunikacja niewerbalna

  • Ubiór i wygląd zewnętrzny
  • Panowanie nad gestami i tikami
  • Dopasowanie gestykulacji i mimiki do stylu i osobowości mówcy
  • Techniki niewerbalne odwracające uwagę od treści prezentacji
  • Techniki niewerbalne podkreślające treść prezentacji
  • Praktyczne ćwiczenia rozwijające umiejętność komunikowania się niewerbalnego

4. Prowadzenie prezentacji

  • Panowanie nad tremą
  • Przywitanie gości, rozpoczęcie prezentacji
  • Utrzymywanie kontaktu emocjonalnego z odbiorcą
  • Techniki podtrzymywania uwagi
  • Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami
  • Reagowanie na nietypowe sytuacje podczas prezentacji
  • Odpowiadanie na pytania uczestników
  • Podsumowania

5. Podstawy psychologii społecznej – zasady wywierania wpływu na grupę:

  • Lubienie i sympatia
    • Dlaczego ulegamy wpływom ludzi, których lubimy
    • Jak być lubianym przez innych, jak dać się polubić uczestnikowi prezentacji w ciągu kilku minut
  • Zasada autorytetu – jak szybko zbudować autorytet i jak go wykorzystywać w przemówieniach
  • Zasada konsekwencji i zaangażowania – jaki jest idealny sposób na 100% poparcia w wyborach i dlaczego nikt go nie wykorzystuje?
  • Społeczny dowód słuszności, czyli dlaczego większość społeczeństwa myśli, że większość społeczeństwa ma rację? I jak to wykorzystuje ta mniejszość, która wie, że wcale tak nie jest?
  • Zasada podobieństwa – czyli opowieść o sukcesie programu Big Brother
  • Zasada kontrastu – czyli rzecz o tym, czy najpierw prezentować produkt drogi czy tani
  • Zasada niedostępności – dlaczego Adam zerwał jabłko?

DZIEŃ 2

6. Symulacja prezentacji,
Wszyscy uczestnicy (po kolei) wcielają się w role różnych prezenterów, prowadzą prezentacje i otrzymują informację zwrotną od innych uczestników oraz trenera (dzień ćwiczeniowy – scenki, praca z kamerą).

Scenki przeplatane są krótkimi grami rozwijającymi umiejętność komunikacji werbalnej.

* Ranking Firm Szkoleniowych