Publikacje

Trzynaście filarów innowacyjnej kultury organizacyjnej

Sensouświadamiacz, Bank Błędów, Dekalog Ośmiolatka, Budżet Rewolucji, System Zarządzania Niekompetencjami, Dzień Nieproduktywności, Poligon Prototypowania, Zabójcy Założeń… to tylko kilka z trzynastu filarów innowacyjnej kultury organizacji. Jak krok po kroku zbudować te filary, by cieszyć się mnogością wymyślonych, wdrożonych i przynoszących zyski innowacji?

więcej »

HRmapa.pl dla klientów Training Projects

więcej »

Bezpłatna gra dla uczcniów i szkół

Oddajemy do bezpłatnej dyspozycji uczniów, szkół, uczelni i rodziców grę ekonomiczną dla nastolatków i studentów uczących się przedsiębiorczości. Powstała ona na użytek naszych szkoleń i była wielokrotnie wykorzystywana, by w interaktywny, emocjonujący, zabawowy i przyjazny sposób uczyć młodzież takich pojęć jak własna firma, rynek, zysk, konkurencja, przychody i koszty.

więcej »

HRowcy dzieciom

Firma szkoleniowa Training Projects serdecznie zaprasza Państwa do udziału w projekcie charytatywnym  „HR dzieciom”, którego celem jest wsparcie finansowe dzieci z domów dziecka na terenie województwa śląskiego.

więcej »

Szkolenie menedżerów projektów

Szkolić szefów projektów budowlanych, internetowych i naukowo badawczych wg. tego samego programu – to jakby stwierdzić, że dentysta, pediatra i kardiolog mają leczyć tymi samymi lekami.

Szkoleniowcy Training Projects od 14 lat obserwują, w jaki sposób menedżerowie projektów muszą podchodzić do stawianych przed nimi zadań. I coraz częściej widzą, że zasady obowiązujące w jednych branżach i typach projektów są kompletnie nieadekwatne w innych. Tradycyjna teza brzmiała: „menedżer projektu to zawód uniwersalny – jeśli ktoś potrafi kierować projektem, to poradzi sobie z przedsięwzięciami w każdej branży”. Dziś staje się to częściowo nieaktualne.

więcej »

Szkoleniowcy o polityce gospodarczej

Zestaw ośmiu fundamentów rozwoju gospodarczego Polski opracowała firma szkoleniowa Training Projects. Raport powstał na podstawie rozmów z ponad tysiącem menedżerów i przedsiębiorców.

więcej »

Techniki poznawania potrzeb

Analiza potrzeb wcale nie jest łatwym zadaniem handlowca. Na tym wstępnym etapie rozmowy sprzedażowej wielu z nich popełnia błędy, które prowadza do braku kontraktu.

więcej »

Badanie potencjału klienta

Sprawdzanie potencjału klienta trzeba zrobić przed prezentacją oferty i rozpoczęciem ustaleń końcowych, ponieważ oferowane przez handlowca warunki będą lepsze dla kontrahentów o dużym potencjale.

więcej »

Otwarcie rozmowy handlowej

Otwarcie rozmowy handlowej to pierwsze minuty spotkania z klientem – uczymy tego podczas pierwszego szkolenia Techniki Sprzedaży.

więcej »

Konflikt handlowców z przełożonymi – cz. 2.

Jak pogodzić handlowców i ich przełożonych, którzy maja zupełnie inna koncepcje firmowego schematu rozmowy handlowej? Czy górę ma wziąć odczuwana przez szefów potrzeba standaryzacji, czy wyrażana przez handlowców chęć większej swobody?

więcej »
Strona 2 z 512345