Zarządzanie zmianą – badanie potrzeb szkoleniowych

Kontakt

By otrzymać ofertę i książkę "Budowanie kultury innowacyjności", napisz na kontakt@szkolenia-menedzerskie.pl, zadzwoń pod 537-370-573, lub zostaw numer telefonu:

Nazwa Twojej firmy:

Imię i nazwisko:

Szukam szkolenia dot. umiejętności:
menedżerskichhandlowych, negocjacyjnychosobistych, interpersonalnych



Szukam szkolenia:

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 2000 r. prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

ANDRZEJ KOSZYK

Były menedżer marketingu, szef zespołów handlowych, od kilkunastu lat konsultant i trener. Prowadzi szkolenia dla menedżerów, prezenterów i trenerów.

Organizując zajęcia z zarządzania zmianami w organizacji, każdorazowo dopasowujemy program odpowiednio do potrzeb danej grupy. O co więc Państwa na początek spytamy?

Oto zestaw pytań, które zwykle stawiamy przed przygotowaniem wstępnego programu szkolenia z zarządzania zmianą.

  1. Skąd pomysł na szkolenie akurat teraz?
  2. Jakie zmiany firma przechodziła, przechodzi, będzie przechodzić?
  3. Jakie jest typowe nastawienie pracowników do zmian? Np. opór, akceptacja, obojętność?
  4. Jaka jest rola uczestników: wymyślają zmiany, wdrażają zmiany zlecone przez zarząd, są uczestnikami zmian które wdraża ktoś inny…
  5. Jakie zmiany mają wdrażać uczestnicy (jeśli taka jest ich rola) – prosimy o przykłady takich zmian.
  6. Co jest celem szkolenia? Co powinni umieć po szkoleniu?
  7. Czy na szkoleniu mają – w ramach warsztatu – powstać plany wdrażania jakichś konkretnych zmian, które faktycznie będą wprowadzone w firmie?
  8. Jakie są główne problemy uczestników w zakresie zarządzania zmianą?
  9. Czy w przeszłości popełniono w zarządzaniu zmianami jakieś błędy, które mogą położyć się cieniem na przyszłym wdrażaniu zmian (np. kreować obawy w załodze)? Jakie?
  10. Istnieją 3 aspekty zarządzania zmianą – które mamy poruszyć na szkoleniu w jakich proporcjach i dlaczego w takich:
    • Ekonomia i strategia zmiany: czyli planowanie zmian na poziomie ogólnofirmowym, podejmowanie decyzji które zmiany są dla firmy opłacalne a które nie, szacowanie zwrotu z inwestycji (zmiany)
    • Wdrożenie zmiany: czyli operacyjne zarządzanie projektem zmiany (zorganizowanie zmiany) – bo wdrożenie zmiany to po prostu projekt
    • Przeprowadzenie ludzi przez zmiany: komunikowanie zmiany, motywowanie do zmian, minimalizacja oporu itp.
  11. Czy przechodzili szkolenia z zarządzania projektami?
    • Jeśli nie przechodzili a jednocześnie mają wdrażać zmiany – należy zadać pytania dot. zarządzania projektami i adekwatnie zmodyfikować szkolenie.
Zarządzanie zmianą – badanie potrzeb szkoleniowych
Oceń stronę

Comments are closed.