Jak firmy mogą reagować na koronawirusy, Firmy i pracownicy, którzy znaleźli się w punkcie zerowym epidemii wirusa COVID-19, dają wskazówki, co sprawdza się w czasie kryzysu, a co nie., Michael Hudecheck, Charlotta Sirén, Dietmar Grichnik i Joakim Wincent

Podczas gdy świat stoi w obliczu wpływu pandemii koronawirusa na biznes i gospodarkę, firmy, które poradziły sobie z gospodarczym upadkiem w Chinach, oferują wartościowe, możliwe do zastosowania lekcje. Naukowcy z europejskich uniwersytetów opracowali zestaw najlepszych praktyk, które wyciągnęli z chińskich doświadczeń i podsumowali je w MIT Sloan Management Review. Ich …

Michael Watkins: Pierwsze 90 dni – Jak zapewnić sobie sukces w nowej roli, Podcast The Learning Leader, Ryan Hawk i Michael Watkins

Zmiany w karierze zawodowej są stresujące, zwłaszcza gdy obejmuje się pierwsze stanowisko kierownicze. Chcą Państwo uzyskać natychmiastowy pozytywny efekt, a jednocześnie nauczyć się wszystkiego i odnaleźć swoją pozycję. Michael Watkins, autor bestsellerowego The First 90 Days i ekspert w dziedzinie zmian w przywództwie, daje wskazówki i przedstawia strategie, które pozwolą …

Tao coachingu, Zwiększ swoją efektywność w pracy inspirując i rozwijając osoby wokół siebie, Max Landsberg

Korzystając z 30-letniego doświadczenia, ekspert w dziedzinie coachingu Max Landsberg zaktualizował i rozszerzył trzecie wydanie swojego bestsellera. Swój model – który pokazuje, jak prowadzić sokratejski coaching poprzez zadawanie strategicznych pytań – organizuje w zwięzłe rozdziały, z których każdy artykułuje główną koncepcję. Rozdziały rozpoczynają się odpowiednim komiksem i krótkim mottem, a …

Amazonka bez granic, Jeff Bezos i wynalezienie globalnego imperium, Brad Stone

Założyciel firmy Amazon, Jeff Bezos, zarobił miliardy dzięki temu, że jego firma nieustannie koncentruje się na klientach. Amazon nie tylko dał klientom to, czego chcą, jak nieograniczony wybór i szybka dostawa, ale także zaspokoił potrzeby, o których klienci nie wiedzieli, że je mają – jak na przykład w przypadku Alexy, …

Lider 100X, Jak stać się kimś godnym naśladowania Jeremie Kubicek i, Steve Cockram

Większość liderów nie wie, kim jest. Jak wyjaśniają konsultanci ds. przywództwa Jeremie Kubicek i Steve Cockram, brak samoświadomości jest dominującą wadą przywództwa. Oferują oni cenne wskazówki, jak liderzy mogą rozwinąć samoświadomość, która jest im potrzebna do działania z kompetencją i pewnością siebie. Radzą, aby budować zrozumienie samego siebie i wyostrzać …

Rozmowy o wynikach, Jak wykorzystać pytania do coachingu pracowników, poprawy produktywności i zwiększenia pewności siebie (bez ocen!), Christopher D. Lee

Tradycyjna ocena wyników ma już niewielu zwolenników. Według wieloletniego dyrektora ds. zasobów ludzkich Christophera D. Lee, organizacje powinny zastąpić takie oceny regularnymi, indywidualnymi sesjami informacyjnymi pomiędzy menedżerami pierwszej linii i ich podwładnymi. Lee wyjaśnia, dlaczego takie rozmowy mają kluczowe znaczenie dla zaangażowania pracowników, utrzymania ich w firmie i wyników firmy. …

7 sekretów odpowiedzialnego przywództwa, Napędzaj zmiany, zarządzaj przejściami i pomóż każdej organizacji się obrócić, Jackie Jenkins-Scott

Jackie Jenkins-Scott, konsultantka ds. przywództwa i strateg, w swoim obszernym wprowadzeniu do przywództwa responsywnego omawia różnice pomiędzy podejściem „responsywnym” a „systematycznym”. Odpowiedzialni liderzy nie narzucają swoich poglądów, lecz dążą do stworzenia wspólnych wizji. Odkrywają, czego potrzebuje ich organizacja i współpracują z kolegami, aby stworzyć wspólną płaszczyznę. Podręcznik Jenkins-Scott będzie przydatny …

Lider przyszłości, 9 umiejętności i sposobów myślenia, aby odnieść sukces w następnej dekadzie, Jacob Morgan

Futurysta Jacob Morgan przeprowadził wywiady z ponad 240 dyrektorami generalnymi i przebadał prawie 14 000 pracowników, aby określić ważne trendy i wyzwania, przed którymi staną przedsiębiorstwa w 2030 roku. Jego „dziewięć godnych uwagi” sposobów myślenia wyjaśnia postawy, które według niego powinni przyjąć liderzy. Morgan roztacza wizję korporacyjnych liderów-sługusów, którzy znajdują …