Długi marsz do wolności, Autobiografia Nelsona Mandeli, Nelson Mandela

Czytanie tej relacji z pierwszej ręki, współczesnej relacji z życia Nelsona Mandeli jest niezwykłą okazją. Mandela, południowoafrykański bojownik o wolność i więzień polityczny przez 27 lat, opowiada swoją własną historię o tym, jak pomógł swoim czarnym rodakom zrzucić kajdany apartheidu, jak Afrykański Kongres Narodowy prowadził i wygrał swoją walkę i …

Największe dziedzictwo COVID-19, Praca zdalna i jej implikacje dla postpandemicznego rynku pracy w USA, Gad Levanon, Elizabeth Crofoot i Frank Steemers

Przed pandemią nakazującą pozostanie w domu, tylko 8% do 10% osób pracujących przy biurku pracowało w domu. Jednak wiele osób i firm miało w czasie kryzysu pozytywne doświadczenia z pracą zdalną. W gospodarce post-pandemicznej nawet 50% osób może nadal pracować zdalnie. Z raportu Conference Board wynika, że firmy prawdopodobnie przejdą …

Pracować lepiej razem, Jak pielęgnować silne relacje, aby zmaksymalizować dobrobyt i zwiększyć zyski, Jen Fisher i Anh Phillips

Więź międzyludzka ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu w miejscu pracy. Prawdziwe, oparte na zaufaniu relacje w pracy zwiększają satysfakcję z pracy i umożliwiają pracownikom osiąganie najwyższych wyników. Jen Fisher, dyrektor ds. dobrego samopoczucia w Deloitte, oraz Anh Phillips, badaczka, przedstawiają mocne argumenty biznesowe przemawiające za wspieraniem relacji w miejscu pracy, …

Nawyk lidera, Opanuj umiejętności potrzebne do przewodzenia w ciągu kilku minut dziennie, Martin Lanik

Przywództwo to zbiór nawyków. Jeśli nauczy się Pan rozwijać odpowiednie z nich, może Pan stać się lepszym liderem. W tym celu Martin Lanik, ekspert w dziedzinie rozwoju przywództwa, przedstawia szczegółowo swoją „Formułę nawyku lidera”, która prowadzi do powiązania działań przywódczych z określonymi wskazówkami lub „mikrozachowaniami”, aż staną się one nawykami. …

Wielomilioner z opuszczenia szkoły, 37 lekcji biznesu o tym, jak odnieść sukces w biznesie, nie mając pieniędzy, wykształcenia i pojęcia, Brian Will

Zaczynając bez pieniędzy i formalnego wykształcenia, Brian Will – który sam siebie nazywa wielomilionowym „dropoutem” – założył sześć świetnie prosperujących firm w czterech różnych branżach. W tym praktycznym i wciągającym tekście dzieli się on swoją mądrością i doświadczeniem, aby mogli Państwo uniknąć katastrofalnych błędów, które dziesiątkują niezliczone rzesze właścicieli nowych …

Arcydzieła szwajcarskiej przedsiębiorczości, Szwajcarskie MŚP konkurujące na rynkach światowych, Jean-Pierre Jeannet, Thierry Volery, Heiko Bergmann i Cornelia Amstutz

Szwajcarscy naukowcy Jean-Pierre Jeannet, Thierry Volery, Heiko Bergmann i Cornelia Amstutz przedstawiają dogłębne studium trzech tuzinów szwajcarskich firm, które oparły się konkurencji i międzypokoleniowemu planowaniu sukcesji. Autorzy znajdują wspólne tematy i fascynujące historie wśród tych wytrzymałych firm. Liderzy biznesu, którzy niekoniecznie chcą przejąć władzę nad światem, ale chcą zbudować coś …

Paradoks wyboru, Dlaczego więcej znaczy mniej, Barry Schwartz

Przenikliwa analiza Barry’ego Schwartza dotycząca problematycznych konsekwencji posiadania zbyt wielu wyborów może skłonić Państwa do ponownego przemyślenia sposobu, w jaki podchodzą Państwo do decyzji w swoim życiu. Schwartz, profesor psychologii, odkrywa dziwactwa poznawcze i wyzwania psychologiczne, które ludzki umysł wnosi do procesu podejmowania decyzji. Pokazuje, że wybór staje się bardziej …

Shift Happens, Coaching dla potencjału Podcast, Marion Franklin i Rory Rowland

Coachowie pomagają ludziom wyjść poza ograniczające ich schematy myślowe. To prosty imperatyw, którego realizacja może być niezmiernie trudna. Jak sprawić, aby Państwa klienci, pracownicy, współpracownicy – lub Państwo sami – zobaczyli swoje problemy w nowym świetle i przekroczyli je? W tym odcinku podcastu Coaching for Potential, certyfikowany coach Marion Franklin …

Praca hybrydowa to szansa na ponowne zdefiniowanie Państwa kultury. Wykorzystajcie ten moment., Shana Lebowitz

Praca hybrydowa przechodzi od bycia buzzwordem du jour do realnej alternatywy zatrudnienia. Na pierwszy rzut oka wygląda to na rozwiązanie korzystne dla obu stron: pracownicy, którzy dzielą swój czas pracy między biuro i dom, cieszą się większą autonomią i mniejszą ilością czasu na dojazdy, podczas gdy pracodawcy mogą zaoszczędzić na …

Istnieje idealna liczba dni, w których można pracować w domu, i są to 2 dni, Amanda Mull

Atrakcyjność pracy w domu w spodniach do jogi i wyprowadzania psa na spacer podczas przerw na kawę może słabnąć. Wielu amerykańskich pracowników chce wrócić do biura – ale jednocześnie trudno im zrezygnować z części elastyczności i samostanowienia, które zyskali podczas długiego eksperymentu COVID-19 z pracą w domu. Jak w przypadku …