Ołów właściwy dla typu Państwa firmy, Jak połączyć kulturę z obietnicą dla klienta, William E. Schneider

Szef pola naftowego zatrudnił konsultanta do spraw wrażliwości, który miał pracować z jego załogą. Konsultant poprosił członków załogi, aby opisali swoje uczucia do siebie nawzajem. Czuli się nieswojo i milczeli. Było to błędne zastosowanie szkolenia z zakresu wrażliwości. To, co czują do siebie pracownicy platformy wiertniczej, nie jest tak istotne, …

Tony Hawk: Czego marketingowcy mogą się nauczyć od deskorolkarzy, Tony Hawk, Ryan Maconochie i Adam Wilson

Kiedy Tony Hawk zaczynał jeździć na deskorolce, nigdy nie myślał, że ten sport uczyni go sławnym – raczej uczynił go wyrzutkiem, którego czepiano się w szkole. Hawk był obecny podczas ewolucji skateboardingu od niefajnej rozrywki do superfajnego sportu olimpijskiego, i według Hawka, transformacja ta nastąpiła w dużej mierze dzięki reklamom …

Przewodnik po zarządzaniu dla początkujących, Przewodnik po najtrudniejszej podróży, jaką kiedykolwiek odbędziesz, Mikil Taylor

Podręcznik zarządzania dla początkujących Mikila Taylora oferuje początkującym menedżerom łatwy do wykonania, możliwy do zastosowania, zdroworozsądkowy plan, jak stać się skutecznym i biegłym. Taylor wykorzystuje swoje doświadczenie jako młody menedżer – swoje błędy i lekcje, których się nauczył – aby zapewnić początkującym menedżerom fundamentalne podstawy, których potrzebują, aby rozwijać siebie …

Szefowie wykorzystują „tattleware”, aby kontrolować pracowników pracujących w domu, Pandemia spowodowała gwałtowny wzrost wykorzystania programów nadzoru w miejscu pracy – i nieprędko się one skończą, Sandy Milne

Jeżeli pracuje Pan zdalnie, może Pan nie zdawać sobie sprawy z zakresu oprogramowania, które pracodawca może zastosować w celu monitorowania Pana. Pisząc w „The Guardian”, Sandy Milne ostrzega, że technologie inwigilujące pracowników zdalnych mogą wkrótce zrobić to samo z tymi w biurze. Aplikacje inwigilacyjne mogą rejestrować naciśnięcia klawiszy, robić zrzuty …

Przewodnik lidera po nieświadomych uprzedzeniach, Jak przeformułować uprzedzenia, pielęgnować więzi i tworzyć wydajne zespoły, Pamela Fuller, Anne Chow i Mark Murphy

Wyobraźmy sobie ogłoszenie o poszukiwaniu pomocy, w którym określono, że kandydaci muszą być praworęczni, brązowowłosi i mieć więcej niż sześć stóp wzrostu. Według autorów Pameli Fuller, Anne Chow i Marka Murphy’ego, takie preferencje rzeczywiście odgrywają znaczącą rolę w Pana ocenie. Ponieważ uprzedzenia są nieświadome, nie zdają sobie Państwo sprawy, że …

Początki świetności: Mark Cuban, Trzeba mieć rację tylko raz… jeśli po drodze wykona się wystarczająco dużo skoków, Mike Maples, Jr. i Mark Cuban

Gospodarz podcastu Starting Greatness Mark Maples Jr. przeprowadza wywiad z guru startupów i członkiem obsady Shark Tank Markiem Cubanem o jego skromnych początkach, o tym, jak założył broadcast.com i o jego często cytowanych „12 zasadach dla startupów”. Jeśli są Państwo gotowi zaryzykować wszystko, aby osiągnąć sukces, mówi Cuban, mogą Państwo …

Prowadzenie organizacji, Dziesięć ponadczasowych prawd, Scott Keller i Mary Meaney

Scott Keller i Mary Meaney, starsi partnerzy McKinsey, przeanalizowali 20 lat zapytań do swojej firmy i przejrzeli artykuły Harvard Business Review od 1976 r., aby zidentyfikować najważniejsze, najczęściej zadawane i najczęściej opisywane tematy dotyczące zarządzania w tym okresie. Znaleźli „dziesięć ponadczasowych prawd”, częściej określanych jako „dziesięć ponadczasowych tematów”, dotyczących przywództwa …

Odporne przywództwo 2.0, Prowadzenie ze spokojem, jasnością i przekonaniem w niespokojnych czasach, Bob Duggan i Bridgette Theurer

W firmie produkcyjnej z branży lotniczej, cieszącej się dobrą reputacją, nagle pojawiły się problemy z kontrolą jakości. Konsultanci Bob Duggan i Bridgette Theurer ustalili, że przyczyną problemów był prezes firmy, introwertyk, któremu brakowało samoświadomości. Jego głośne spory ze współwłaścicielem i dwoma braćmi zwiększały poziom stresu w firmie. Po tym, jak …

14 lekcji od przedsiębiorców na temat zakładania firmy, Saemoon Yoon

Prawie każdy w biznesie flirtuje z myślą o założeniu firmy, realizacji swoich marzeń i osiągnięciu sukcesu. W artykule autorstwa Saemoon Yoon z World Economic Forum 14 przedsiębiorców, którzy z powodzeniem pokonali ogromne trudności, jakie stoją przed nowymi firmami, dzieli się swoimi spostrzeżeniami. Mówią o tym, jak odkryli swoją szansę i …

Nagle wirtualnie, Zdalne spotkania w praktyce, Joseph Allen i Karin Reed

Z powodu pandemii wielu pracowników umysłowych pracuje teraz w domu. Aby współpracować, muszą spotykać się zdalnie. Współautorzy Karin M. Reed i Joseph A. Allen wyjaśniają, jak najlepiej organizować i ułatwiać wirtualne spotkania. Co ciekawe, Reed i Allen nigdy nie spotkali się twarzą w twarz. Wszystkie swoje koordynacje współautorskie przeprowadzili wirtualnie …