Symulacja „Escape Room” – Zarządzanie czasem i zadaniami w zespole. Role zespołowe i efektywność współpracy.

Od kilku godzin w starym pałacyku profesora Globusa trwało przyjęcie, na które zaproszeni byli tylko bliscy przyjaciele. Profesor, uznany geograf, świętował odebranie nagrody Nobla. Otrzymany złoty medal wystawił w eleganckiej, szklanej kasecie. Jednak dla pewności zamknął ją na klucz…

Kreatywność cz. III

Kreatywność dynamiczna Pracownicy mogą być pomysłowi zarówno jako jednostki jak i w grupie. Nie oznacza to jednak, że zawsze będą podchodzić do postawionych przed nimi problemów kreatywnie. Może się okazać, że początkowo będą szukać nowatorskich, innowacyjnych rozwiązań, ale z czasem wrócą do utartych ścieżek. Dlaczego? Bo nauczyli się być pomysłowi, …

Kreatywność cz. II

Kreatywności  z definicji nie można pobudzać wykładem czy tradycyjnym  treningiem. Uczestnicy szkolenia muszą sami działać, prowadzący ma im jedynie dawać zadania, być moderatorem i osobą wyjaśniającą szkolonym ich własne zachowania.

Kreatywność cz. I

Kreatywności  z definicji nie można pobudzać wykładem czy tradycyjnym  treningiem. Uczestnicy szkolenia muszą sami działać, prowadzący ma im jedynie dawać zadania, być moderatorem i osobą wyjaśniającą szkolonym ich własne zachowania.

Cross cultural marketing cz. III

Uwaga na Chmielnickiego Jednak największe problemy występują w przygotowywaniu kampanii reklamowych i public relations. Dzieje się tak, gdyż promocja oparta jest na komunikacji, a ta jest elementem kultury. I nie chodzi tu tylko o zbyt dosłowne tłumaczenia językowe typu „to się wie co się ma”.

Cross cultural marketing cz. II

Kuracja dla Francuza Językowe problemy mogą dotknąć szczególnie firmy chcące zaistnieć nad Sekwaną. Francuzi są bardzo przywiązani do swojego języka i najlepiej byłoby stworzyć na ich rynek odrębne opakowanie. Jednak Kraft Jacobs Suchard postanowił kilka lat temu zrobić coś zupełnie innego – ujednolicić w całej Europie nazwę swojej kawy bezkofeinowej. …

Cross cultural marketing cz. I

Reklama proszku do prania: pani domu przychodzi do wybitnego specjalisty od detergentów. Trzyma w ręku promowany produkt i pyta, czy zdaniem ekspertów jest on faktycznie najlepszy na rynku. Ekspert potwierdza skinieniem głowy.  Ilu Europejczyków nie zrozumie zawartego w reklamie przekazu?  Ok. 9 mln.