Zarządzanie zasobami ludzkimi

Dlaczego warto?

  • Interaktywny i atrakcyjny warsztat: studia przypadku, symulacje, gry, dyskusje, filmy, nauka przez doświadczenie.
  • Praktyczne, biznesowe podejście – uczymy skutecznych rozwiązań, które sami sprawdziliśmy jako menedżerowie
  • Użyteczna wiedza gotowa do zastosowania od zaraz
  • Przyjazna, partnerska atmosfera

To szkolenie prowadzą:

Rafał Szczepanik

Jeden z założycieli Pracuj.pl, przez 6 lat wiceprezes. Zdobył na nartach oba bieguny, wszedł na ośmiotysięcznik.
Od 12 lat prowadzi szkolenia menedżerskie.

Iwona Piga

Były menedżer sprzedaży w Welli
i Procter & Gamble, wcześniej pracowała
w Arcelor Mittal. Od pięciu lat trener
i menedżer projektów szkoleniowych.

Renata Wasylów

Były menedżer marek
i projektów w Michelin
i Reckitt Benckiser. Zarządzała m.in. markami Nurofen, Vanish, Air Wick. Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF.

Kontakt

By otrzymać niezobowiązującą, wstępną ofertę szkolenia, napisz na kontakt@szkolenia-menedzerskie.pl albo wpisz swój e-mail lub telefon.

Klienci o nas

  • Szkolenia są bardzo dobrze merytorycznie przygotowane, a klient może liczyć na zaangażowanie i progesjonalizm.
    Agnieszka Wodecka, HR Manager, KappAhl
  • Projekty były przeprowadzone z najwyższą starannością, dbałością o nasze potrzeby i założone cele.
    Joanna Szmycińska - Słowik, Specjalista ds. HR, Mondi Świecie
  • Profesjonalizm trenerów i ich elastyczność pozwoliły osiągnąć cele szkolenia. Otrzymaliśmy też wiele wsparcia w kwestiach organizacyjnych.
    Monika Kamińska, Hewlett-Packard
  • Trener wykazał się nie tylko profesjonalizmem, ale też zaangażowaniem wykraczającym poza warunki umowy.
    Izabela Wojciechowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Neuca
  • Trenerka wykazała się dużym doświadczeniem w dopasowaniu elementów szkolenia do potrzeb grupy i założonych celów.
    Sławomir Łagowski, Kierownik Działu Personalnego, Sanofi-Aventis
  • Szkolenie cechowało się profesjonalizmem i bardzo dobrą organizacją, dużym zaangażowaniem trenerów, wysoką jakością i miłą atmosferą.
    Marek Piętka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych, UNIQA
  • Realizując każdy z projektów, otrzymywaliśmy szeroką ofertę możliwości. Trenerzy dysponowali wieloma autorskimi metodami i bez problemu dopasowywali je do naszych potrzeb.
    Ewa Mazur, Sp. ds. personalnych, Eaton Automotive
  • Uzyskana na szkoleniu wiedza oraz przykłady z doświadczeń trenerów są wykorzystywane przez uczestników w naszej rzeczywistości biznesowej.
    Magdalena Ciesielka, Menedżer ds. Personalnych, Nordzucker Polska
  • Szkolenie było dopasowane do konkretnych potrzeb, które wzięto pod uwagę w najmniejszych szczegółach. Trenerzy wykazali się ogromnym profesjonalizmem i elastycznością.
    Joanna Komorniczak, HR Business Partner, Novartis Poland
  • Podkreślić należy profesjonalizm i merytoryczne przygotowanie trenerów. Wszystkie założenia i cele projektu zostały zrealizowane.
    Michał Rybak, Członek Zarządu, Luxmed

Nasi trenerzy prowadzili ten program dla:

RWE, Eaton Automotive, Pracuj.pl, Cersanit, Decathlon, ING, BZ WBK, CreditAgricole, Colgate Palmolive, Unilever, PWC, Navo, Netto, Valeo, Volksvagen, Nike, Hochland, Agora SA, ArcelorMittal

6

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

ANDRZEJ KOSZYK

Były menedżer marketingu, szef zespołów handlowych, od kilkunastu lat konsultant i trener. Prowadzi szkolenia dla menedżerów, prezenterów i trenerów.

Z przyjemnością informujemy, że wg. Rankingu Firm Szkoleniowych* jesteśmy drugą najlepszą firmą szkoleniową w Polsce. Dziękujemy Państwu – naszym Klientom.

w Training Projects realizujemy szkolenia z zarządzania zasobami ludzkimi związane z tymi dziedzinami:

  • Przywództwo i lider
  • Budowanie zespołów i kierowanie nimi
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Asertywność
  • Coaching
  • Kierowanie ludźmi w okresach zmian
  • Kierowanie  zespołem i ludźmi
  • Motywowanie pracowników
  • Zarządzanie zespołami handlowymi
  • Kierowanie zespołami produkcyjnymi

Nasze szkolenia z zarządzania zasobami ludzkimi i HR prowadzone są tylko dla grup zamkniętych. Harmonogram i treść zależą od analizy potrzeb – firmy i uczestników warsztatu. Może on być więc wypadkową kilku tematów, a ćwiczenia, burze mózgów, gry czy scenki są dostosowane do unikalnych potrzeb Państwa firmy, sytuacji w branży itp.

Duża część naszych szkoleń z zarządzania zasobami ludzkimi i HR prowadzona jest w oparciu o symulację „PersonnelSimulation – HR dla nieHR-owców” i gry menedżerskie.

Najczęściej prowadzimy szkolenia dla liderów zespołów, menedżerów średniego i wyższego szczebla, szefów projektów oraz w ramach rozwoju tzw. top talentów (przyszłej kadry menedżerskiej).

Personnel Simulation – zarządzanie personelem dla kierowników liniowych

ISTOTA SYMULACJI
Uczestnicy stają się szefami zespołów w komercyjnym laboratorium badawczym. Dowiadują się, że produktem firmy jest wyłącznie wiedza i umiejętności zatrudnionych tu badaczy, a sukces biznesu zależy od sprawnego kierowania zespołem. Zadaniem uczestników jest zaplanowanie optymalnej wielkości zespołu, zatrudnienie pracowników, przypisanie ich do stanowisk i zadań (projektów badawczych zleconych przez trenera). Uczestnicy muszą też zaplanować działania rozwojowe dla pracowników laboratorium (np. szkolenia), mini-system motywacyjny, budżet wynagrodzeń, oraz kalendarz awansów. Wszystko to muszą skorelować z przychodami laboratorium – tak by koszty funkcjonowania zespołu zmieściły się w zadanym budżecie.
Personnel Simulation to planszowa (wspomagana komputerowo) gra symulacyjna, w której na jednym rynku działa kilka konkurujących ze sobą zespołów. Gra dzieje się w czasie rzeczywistym (działania samych uczestników kształtują w dużym stopniu sytuację na rynku), co sprawia że jest niezwykle emocjonująca.

CEL EDUKACYJNY SYMULACJI
Symulacja pozwoli uczestnikom zrozumieć istotę i specyfikę poniższych zadań menedżerskich:

  • Planowanie wielkości swojego zespołu
  • Szacowanie ilości pracy dla zespołu – w bliższej i dalszej przyszłości, na podstawie doświadczeń i analiz z okresów minionych oraz trendów na rynku
  • Rekrutowanie pracowników, zwolnienia, rotacja w zespole
  • Stosowanie finansowych i pozafinansowych motywatorów, rozumienie jaki jest ich koszt pieniężny a jaki w postaci angażowania czasu i wysiłku menedżera działu
  • Dostosowanie motywatorów do preferencji motywacyjnych pracowników
  • Planowanie szkoleń i działań rozwojowych dla pracowników, uwzględniając obecne i przyszłe potrzeby kadrowe działu oraz preferencje pracowników
  • Radzenie sobie z nagłymi odejściami, chorobami, absencjami
  • Przeprowadzenie analizy ekonomicznej funkcjonowania swojego działu – porównanie kosztu jego istnienia do wartości którą kreuje dla firmy
  • Optymalizowanie pracy zespołu przez zastępowalność pracowników

FABUŁA
Na konkurencyjnym rynku działa pięć laboratoriów badawczych oferujących badania i analizy dla biznesu. Uczestnicy, podzieleni na 5 zespołów, zostają menedżerami zespołów laboratoriów. Ich zadaniem jest zbudowanie najbardziej zyskownego laboratorium. Sukces nie zależy tu jednak od technologii, ale zbudowania najbardziej efektywnego i dopasowanego do otrzymanych zadań zespołu. Wygra firma, która zatrudni najlepszych badaczy, a potem będzie ich tak motywować i planować im karierę, by z jednej strony nie odeszli oni do konkurencji, a z drugiej by koszty działań motywacyjnych zmieściły się w budżecie. Zatrudnionych ludzi trzeba będzie szkolić – ale wydając na edukację jak najmniej, za to ucząc tych umiejętności które przydadzą się w kolejnych latach gry. Wreszcie, zadaniem uczestników będzie takie podzielenie zadań pomiędzy badaczy, by zoptymalizować zatrudnienie i jego koszt, zadbać o zastępowalność kadry, dopasować się do ilości i specyfiki otrzymywanych z rynku zamówień.
Zwycięży zespół w którym wszystkie zadania (kontrakty badawcze) będą realizowane prawidłowo i terminowo, załoga będzie zadowolona (wysoka motywacja), a relacja przychodu laboratorium do kosztów wynagrodzeń i innych personalnych będzie najlepsza (najwyższy zysk).

REKWIZYTY
Plansze do gry, arkusze obliczeniowe, karty pracowników, autentyczne monety, materiały edukacyjne.

CZAS TRWANIA
1- 2 dni szkoleniowe. Symulacja może być połączona ze szkoleniem warsztatowym dot. zarządzania zespołem, motywowania, delegowania lub przywództwa – zależnie od Państwa oczekiwań.

WIELKOŚĆ GRUPY
12 – 24 osoby

Jeśli chcą Państwo otrzymać ofertę tego szkolenia HR, prosimy o kontakt.

* Ranking Firm Szkoleniowych