• Szkolenia biznesowe: o nas
    • Ranking Firm Szkoleniowych
    • Trenerzy
    • Referencje
    • O firmie
    • Fundacja
    • Książki biznesowe
    • Blog
    • Szkolenia indywidualne (otwarte) – warsztaty mentorskie
  • Szkolenia menedżerskie
    • Zarządzanie zespołem
    • Zarządzanie projektami
    • Motywowanie
    • Zarządzanie strategiczne
    • Przywództwo
    • Zarządzanie zmianą
    • Coaching
    • Zarządzanie zdalne
    • Rozwiązywanie konfliktów
    • Szkolenia Asertywność
    • Szkolenia z prowadzenia prezentacji
    • Szkolenia komunikacja
    • Szkolenia międzykulturowe
  • Szkolenia Sprzedażowe
    • Gry sprzedażowe
    • Szkolenia Techniki Sprzedaży
    • Szkolenia handlowe
    • Szkolenia negocjacje
    • Szkolenia obsługa klienta
  • Kontakt
Szkolenia biznesowe i menedżerskie
Szkolenia biznesowe i menedżerskie
Warsztaty dla menedżerów, szkolenia miękkie dla zespołów sprzedaży
Skip to content
  • Szkolenia biznesowe: o nas
    • Ranking Firm Szkoleniowych
    • Trenerzy
    • Referencje
    • O firmie
    • Fundacja
    • Książki biznesowe
    • Blog
    • Szkolenia indywidualne (otwarte) – warsztaty mentorskie
  • Szkolenia menedżerskie
    • Zarządzanie zespołem
    • Zarządzanie projektami
    • Motywowanie
    • Zarządzanie strategiczne
    • Przywództwo
    • Zarządzanie zmianą
    • Coaching
    • Zarządzanie zdalne
    • Rozwiązywanie konfliktów
    • Szkolenia Asertywność
    • Szkolenia z prowadzenia prezentacji
    • Szkolenia komunikacja
    • Szkolenia międzykulturowe
  • Szkolenia Sprzedażowe
    • Gry sprzedażowe
    • Szkolenia Techniki Sprzedaży
    • Szkolenia handlowe
    • Szkolenia negocjacje
    • Szkolenia obsługa klienta
  • Kontakt

Najważniejsze zasady dobrej prezentacji lub przemówienia

Szkolenia są bardzo dobrze merytorycznie przygotowane, a klient może liczyć na zaangażowanie i progesjonalizm.
Agnieszka Wodecka, HR Manager, KappAhl

Projekty były przeprowadzone z najwyższą starannością, dbałością o nasze potrzeby i założone cele.
Joanna Szmycińska – Słowik, Specjalista ds. HR, Mondi Świecie

Profesjonalizm trenerów i ich elastyczność pozwoliły osiągnąć cele szkolenia. Otrzymaliśmy też wiele wsparcia w kwestiach organizacyjnych.
Monika Kamińska, Hewlett-Packard

Trener wykazał się nie tylko profesjonalizmem, ale też zaangażowaniem wykraczającym poza warunki umowy.
Izabela Wojciechowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Neuca

Trenerka wykazała się dużym doświadczeniem w dopasowaniu elementów szkolenia do potrzeb grupy i założonych celów.
Sławomir Łagowski, Kierownik Działu Personalnego, Sanofi-Aventis

Szkolenie cechowało się profesjonalizmem i bardzo dobrą organizacją, dużym zaangażowaniem trenerów, wysoką jakością i miłą atmosferą.
Marek Piętka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych, UNIQA

Realizując każdy z projektów, otrzymywaliśmy szeroką ofertę możliwości. Trenerzy dysponowali wieloma autorskimi metodami i bez problemu dopasowywali je do naszych potrzeb.
Ewa Mazur, Sp. ds. personalnych, Eaton Automotive

Uzyskana na szkoleniu wiedza oraz przykłady z doświadczeń trenerów są wykorzystywane przez uczestników w naszej rzeczywistości biznesowej.
Magdalena Ciesielka, Menedżer ds. Personalnych, Nordzucker Polska

Szkolenie było dopasowane do konkretnych potrzeb, które wzięto pod uwagę w najmniejszych szczegółach. Trenerzy wykazali się ogromnym profesjonalizmem i elastycznością.
Joanna Komorniczak, HR Business Partner, Novartis Poland

Podkreślić należy profesjonalizm i merytoryczne przygotowanie trenerów. Wszystkie założenia i cele projektu zostały zrealizowane.
Michał Rybak, Członek Zarządu, Luxmed

Biznesowe szkolenie
Szkolenia miękkie
Sprzedaż negocjacje
Szkolenia komunikacja
Szkolenia zarządzanie projektem
Szkolenia handlowe

Najważniejsze zasady dobrej prezentacji lub przemówienia

Kilka kluczowych zasad dla prezenterów, mówców, trenerów i menedżerów.

Więcej"Najważniejsze zasady dobrej prezentacji lub przemówienia"

Kluczowe zasady współpracy i komunikacji w zespole

Warsztaty rozwijające umiejętności komunikowania się to nasze najpopularniejsze szkolenie. Poznaj kluczowe zasady współpracy i komunikacji w zespole.

Więcej"Kluczowe zasady współpracy i komunikacji w zespole"

Negocjacje – najważniejsze zasady

Celem negocjacji w biznesie jest osiągniecie jak najlepszego wyniku. Można to osiągnąć na dwa sposoby: stosując negocjacje pozycyjne lub oparte na współpracę. Te ostatnie często nazywane są negocjacjami według Harwardzkiego Modelu Współpracy.

Więcej"Negocjacje – najważniejsze zasady"

Profesjonalna obsługa klienta – kluczowe zasady

JAK PROFESJONALNIE OBSŁUGIWAĆ KLIENTA

Więcej"Profesjonalna obsługa klienta – kluczowe zasady"

Jak profesjonalnie sprzedawać?

Dlaczego ludzie kupują? – Ludzie kupują, ponieważ produkt/usługa daje im ZADOWOLENIE, ZASPAKAJA POTRZEBĘ i ODCZUCIE KORZYŚCI. Ludzie nie czynią zakupów dla cech towaru, lecz z powodu KORZYŚCI, jakie on daje.

Więcej"Jak profesjonalnie sprzedawać?"

ASERTYWNE ZACHOWANIA – NAJWAŻNIEJSZE ZASADY

Asertywność – to sposób zachowania, który: wynika z bycia w zgodzie z samym sobą oraz przejawianiem pozytywnego stosunku zarówno do własnej osoby jak i do innych, wiąże się z autentycznością postawy (uczciwością wobec siebie i otoczenia), szacunkiem, co pozwala na swobodne wyrażanie własnych myśli i uczuć, poglądów oraz opinii, bez …

Więcej"ASERTYWNE ZACHOWANIA – NAJWAŻNIEJSZE ZASADY"

Zarządzanie zmianą – podsumowanie

Poznaj 8 kroków zarządzania zmianą wg. Kottera

Więcej"Zarządzanie zmianą – podsumowanie"

Zarządzanie zespołem handlowym – kilka zasad

Zarządzanie zespołem handlowym to proces oparty o V filarów:

Więcej"Zarządzanie zespołem handlowym – kilka zasad"

Zarządzanie czasem – kluczowe zasady

Jak rozwijać efektywność osobistą? Jak nie marnować czasu?

Więcej"Zarządzanie czasem – kluczowe zasady"

Radzenie sobie ze stresem – najważniejsze zasady w skrócie

Jak sobie radzić ze stresem? poznaj najważniejsze zasady.

Więcej"Radzenie sobie ze stresem – najważniejsze zasady w skrócie"

Nawigacja po wpisach

1 2 3 4 … 17

Popularne szkolenia

  • Komunikacja
  • Przywództwo
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie zmianą
  • Prowadzenie prezentacji
  • Międzykulturowe
  • Zarządzanie czasem
  • Zarządzanie strategiczne
  • Motywowanie
  • Zarządzanie projektami
  • Asertywność
  • Coaching
  • Kreatywność
©2018 Szkolenia biznesowe i menedżerskie